קהילת העסקים של הבית הפתוח

ניצן צליק
מרצה, משוררת, שחקנית ומאמנת אישית*

בעסק אני מציעה כמה שירותים:
א. קניית ספרי השירים שלי. הראשון נקרא "לא רואים עלי" ומתאר בשפה פשוטה וישירה את החוויות והמחשבות שלי כאישה לקוית ראייה שחיה בעולם של אנשים רואים. ספר עוצמתי ומחזק. השני נקרא "להצטיין בלהיות מאושרת" ומתאר את החוויות, המחשבות והתחושות של נשים: הקשיים, ההתלבטויות והעוצמות שבנשיות. ספר בועט, עוקץ ועוצמתי."

ב. הרצאות מרגשות ומחזקות על סיפור חיי המאתגר: מילדה בודדה וחסרת ביטחון לאישה מצליחה – מרצה, משוררת, שחקנית, מאמנת אישית ולקוית ראייה. הרצאות שאני מעבירה לארגונים, למוסדות ולעמותות מזה ארבע שנים.

ג אימון אישי -אימון אישי הוא תהליך קצר, ממוקד וכיפי שבו אני מסייעת למתאמנים להבין איפה הם נמצאים היום ולאן הם רוצים להגיע, מהן העוצמות שלהם, מה מעכב אותם, מה מאתגר אותם. האימון הוא תהליך קצר וממוקד של 10-12 מפגשים של שעה פעם בשבוע (פיזיים או בזום). במהלך המפגשים אנו עובדים על מטרה אימונית שהמתאמנים מביאים ואני מעניקה להם כלים שעוזרים להם גם בתהליך וגם אחריו להבין את עצמם, להתמודד עם קשיים ועוד. כרגע אני מאמנת בשלב הפרקיטקום (שלב ההתנסות המעשית, כלומר, אימון תחת לווי). ולכן, מתעניינים באימון שייפנו אליי עד ה-31.8, ייזכו לקבל את האימון במחיר הפרקטיקום – 200 שח לכל התהליך. כן, כן לכל התהליך.

להתקשרות:
ניצן (את) niznaz1@gmail.com
 פייסבוק | אתר

רוצים להירשם כעסק? יש לכם עוד שאלות?

כתבו לנו כאן ונחזור אליכם.ן בהקדם.